El projecte Comenius GO² va nàixer a l’inici del curs passat amb l’objectiu de practicar els coneixements matemàtics més teòrics de la forma més divertida. Aprofitant la moda actual dels jocs que utilitzen la realitat augmentada com Pokemon Go, aquest any, repetim amb pokemon Go pero fent-ho tot al quadrat.
Els alumnes creen a classe una activitat sobre algun contingut actual de l’assignatura de Matemàtiques. Després, la converteixen en un codi QR que els professors colocaran pel col•legi. El dia de la caça, tots els alumnes buscaran pel centre tots els codis per a, posteriorment, realitzar les activitats en classe. ¡Repassem, aprenem i ens divertim!
Comenius GO²
Etiquetas: Gamificación, Proyectos
Buenos días, soy Manuel Veintimilla Comeche, docente de secundaria de la especialidad de Educación Física y me he fijado en la tarea que habéis llevado a cabo sobre el pokemon Go Comenius y me ha encantado. Veo una herramienta muy útil para el aprendizaje, en este caso de matemáticas, a través de la gamificación. Me podríais decir como poder acceder a dicha aplicación o plataforma para poder desarrollarla en Educación Física por si se observa los mismos resultados en contenidos más “aburridos” como el atletismo, trabajo de la condición física, habilidades deportivas…
Muchas gracias y habéis hecho un trabajo excelente.